poniedziałek, 23 września 2013

Mój pierwszy mini catering :)

Witajcie,
tak się cudownie złożyło, że w zeszłym tygodniu miałem okazję pokazać się od strony kulinarnej na imprezie bardzo fajnej firmy poniekąd związanej z gastronomią a mianowicie "1 urodziny Cukierni kosmetycznej CANDY S Co." Nie powiem, stres był duży ponieważ czasu nad menu nie miałem za dużo a i przygotowania również. Założeniem był mini-catering na 30-40 osób. Jak udało mi się  dowiedzieć, wszystkim bardzo smakowało i byli zadowoleni ze samku  potraw. A tak naprawdę postawiłem na prostotę i podałem falafle, oraz samosy. Do tego surowa marchewka z trzema dipami oraz sałatka z makaronu i fasoli czerwonej. Oczywiście bardzo pomocna była moja Kochana Żona, która była autorką sałatki :):*
A to jest współwłaścicielka dzięki, której miałem możliwość pokazania się :)



Na imprezie nie zabrakło również celebrytów. Jedną z nich była Pani Ilona Felicjańska z partnerem, którzy  również zachwalali specjały :)


Całość oceniam jako super START i upewniam się w tym, że to co robię ma sens :)













4 komentarze:

  1. wygląda bosko!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wielkie gratulacje :-))))))))))))))))))))))))))))))
    to muszę koniecznie do Was zajechać :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki :), a to dopiero pierwszy Catering, hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Jeżeli wszystkim smakowało to najważniejsze. Zresztą zawsze musi być ten pierwszy raz prawda? Co do tej surowej marchewki to jakie podał Pan do niego dipy? Bo to bardzo fajny pomysł, tylko co dopasował Pan do smaku marchewki?

    OdpowiedzUsuń

Wizyty

free counters