środa, 8 sierpnia 2012

Kotleciki z kalafiora

Ostatnio z racji obowiązków znów nie miałem czasu podzielić się swoimi kulinarnymi doświadczeniami, więc szybko nadrabiam zaległości :)
Poczułem chęć testowania, próbowania wszystkiego z czego można zrobić kotlety. Zaczynałem oczywiście od falafli, później kotleciki z brokuła ale nie udało mi się ich sfotografować a teraz kotlety z kalafiora. Nie powiem, spodobał mi się przepis, który znalazłem tutaj . Są proste do zrobienia a przede wszystkim pyszne. Naprawdę dawno nie jadłem takich smakowitości.

Składniki:
1 kalafior
2 średnie cebule
100 g żółtego sera
1 jajko
bułka tarta ( ok. 8-9 łyżek )
sól, pieprz, chilli, papryka słodka
olej do smażenia

Przygotowanie:
Kalafiora ugotować w osolonej wodzie, ostudzić i rozdrobnić najlepiej widelcem. Cebulkę podsmażyć na patelni i dodać do kalafiora. Dodać pozostałe produkty i wymieszać aby uzyskać w miarę spójną konsystencję. Powinno bez problemu dać się zrobić kotleciki. Jeśli konsystencja będzie zbyt rzadka dodaj jeszcze bułki tartej.

Kotleciki smażymy na oleju a efektem tego wyszło mi takie piękne coś :)




3 komentarze:

Wizyty

free counters